Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Sova tidigt

Av Sofie Fredriksson - 26 april 2009 21:36

Jag känner att jag behöver vara en duktig tjej och sova tidigt ikväll. Är trött som ett as, och det är milt yttryckt, trots att jag har fått vila någorlunda i helgen. Lite sömn gör nog susen får vi hoppas. Tror inte att mina kunder vill ha mig halvsovande på jobbet i möra, kan faktiskt tänka mig att sätta en slant på den saken =)
Det har varit en bra dag, även om det blåste väl mycket för min smak här i krokarna. Vi har ätit korvlunch på OK, vi har sparkat boll, tagit en tur ner på stan, klippt (läs misshandlat) rosenbuskarna i landet, betalat alldeles för många räkningar, plockat mera blommor, jag har putsat några rutor och städat av på övervåningen. Huset skiner ikapp med solen skulle jag vilja säga! =)
Icke att förglömma är Jonnys cross, hans stolthet och hans allt i livet för tillfället. Pojkarna har fått provåka de med, och nu är de bitna som aldrig förr.
Lite tråkigheter råkade vi på när Nick skulle packa upp alla sina crosstillbehör och upptäckte att Kitty har kissat sönder hela alltet totalt. Nya oanvända hjälmen, lika nya stövlarna och alla crosskydden. En jätteledsen Nick hade vi här idag. Och allt hade han betalat med sina sparade pengar, så jag förstår honom.
Vi får försöka sponsra med nya grejer efter förmåga. Allt går ju att lösa om man vill.

Kean fick ny frippa ikväll. Mamman försökte tänka lite praktiskt och fixade till något av typ mohikan, men enligt Max och Nick har hans frisyr sett bättre dagar... De är hårda kritiker mina söner.
Bilder kommer senare när jag laddat om batteriet i kameran.

Nu - S...O...V...A.....!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Fredriksson - 20 juni 2009 16:22

Vad tycker ni? Ska jag återgå till denna sidan bloggande istället för nya? Jag börjar inse att gräset inte var direkt grönare på andra sidan. Med facit i hand så var det ett betonggetto jag begav mig till.*suckar* Jag får helt enkelt göra så att ja...

Av Sofie Fredriksson - 18 juni 2009 20:55

  Hoppas ni hänger med mig än, trots att jag bytt adress. Nu hittar ni mig på http://www.tatueringsfia.se   See you! =)) ...

Av Sofie Fredriksson - 16 juni 2009 23:51

Nu har jag en ny bloggsida. Samma gamla nördiga jag, samma gamla bilder och tugg, men inte samma hjärna längre dock för den har nu brunnit upp. Jag förstår absolut inget av den nya sidan och börjar så smått ångra mig mucho biggo. Vad ska en egen dom...

Av Sofie Fredriksson - 16 juni 2009 21:44

Idag har jag inte fått några korkade elaka meddelanden i mobilen eller sura samtal av någe slag. (Det kostar att ligga på topp ser ni). Folk har visat sig från sin bästa sida, och det tackar vi för. Nice! Fortsätt så gott folk. Ett gammalt ordspråk j...

Av Sofie Fredriksson - 16 juni 2009 21:38

Idag har vi (observera ordet vi) gjort detta på studion:Två delfiner som kramas. I bakrunden skymtar man hälsingebocken. Barnens namn i modern tappning. =) Och här kommer det *trumvirvel* Lärlingen LasseLitens alster idag. The Boss är sååå stolt! ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards