Alla inlägg den 27 april 2009

Av Sofie Fredriksson - 27 april 2009 23:07

Nu börjar det våras för piercingen igen. Det märks att folk vill pynta sig inför kommande varma säsong. =)

Av Sofie Fredriksson - 27 april 2009 23:06


Idag har det faktiskt varit rätt ok tempo på studion ändå. Jag som trodde vi skulle få stressmage och toksläpp (det är ju måndag), men nej då. Mycket tack vare Marias närvaro såklart! ;)


Barnens initialer. Kundens egen design.


Påbygg på arm. Kunden har en tribe på framsidan armen, nu ska det byggas ihop.

Av Sofie Fredriksson - 27 april 2009 09:04

Kean fick ju ny frisyr igår. När jag tagit bilder så såg jag att han hade två rejäla röda märken på kind och panna med... Reslultat: Han ser ut som en riktigt giftig huligan, ha ha.

                        
    
Idag är stora pojkarna hemma. Båda är sjuka. Jag har någon vecka levt lycklig i tron att alla magsjukor och förkylningar var över nu, men jag hade ack så fel. Stackars grabbarna, nu ligger de som små blekfisar nerbäddade i vår stora säng och kikar på TV och sippar té. Men som barn är så är de troligen på benen i morgon redan =)

Ovido - Quiz & Flashcards