Alla inlägg den 2 april 2009

Av Sofie Fredriksson - 2 april 2009 21:46



Nej, jag menar inte till midsommar. =P Jag menar NU. Pole dancing...

En mycket charmerande kund tipsade om något sånt som tränings/dans-tjohej. Och jag känner att jag bör nog prova. Faktiskt.
Det lät hur nice som helst när hon berättade om det...om inte annat kan jag ju roa de som är i lokalen samtidigt som mig... De som inte skrattar med mig tillåts skratta åt mig... Skulle gissa på att samtliga väljer det senare alternativet ;)


    Så här söt lär jag inte se ut när jag väl vågar prova....

Av Sofie Fredriksson - 2 april 2009 20:12

Ikväll har jag, Nick och Kean fått göra något riktigt, riktigt mysigt.
Vi har fått kika (och klämma lite) på små (mycket små) nakna kissekatter. Har vi tur och om Gud tillåter så kanske vi kan få köpa en av sötnosarna. Vi håller tumme! =)

            Med dessa öron KAN man bara inte höra dåligt.

                 Kean gosar med pappan till pluttisarna.

   "Ettan" har samma matchvikt som en mutter ungefär. Men attan så söt!

                  Nick med lillan som i bästa fall kan bli vår. =)

Större delen av kullen. Blondie i mitten är den enda som bryr sig om kameran .

Vaddå?? Jonny fick köpa en hel bil, så då kan väl jag få kika på nakna katter?

Av Sofie Fredriksson - 2 april 2009 19:45

Dagens bilder:




               Mycket text blir det ibland. Vackert om ni frågar mig!

Det har varit en ganska lugn dag på jobbet. En liten praktikant från klass 5 har jag haft hela dagen, och man kommer direkt att tänka på hur stor man själv tyckte att man var i den åldern. Och ändå såg tjejen så liten ut! Jag var äldre när jag gick i femman, helt klart. Så måste det ha varit....

Ovido - Quiz & Flashcards