Alla inlägg den 1 april 2009

Av Sofie Fredriksson - 1 april 2009 21:22


-Vi har ett mycket stort vardagsrum
-Vi har en dyr blommig tapet på ena väggen
-Om barnen spelar boll i det rummet får mamman torka 2 liter saft på hela dyra blommiga väggen samt på större delen av golvet



Man kan välja att se det poitivt:

-Vårt vardagsum/matsal är tillräckligt stort för att spela fotboll i

-Vi har en väldigt ren och fin tapet på ena väggen



 

Av Sofie Fredriksson - 1 april 2009 21:21

Liten från tidigare:


Idag blev det så här:

                 Ansamling av rosor på överarm. Frihand.


                         En inkasol i nacken.


Det blidde ingen Jasonmask idag. Men denna dög fint den med! =)


Av Sofie Fredriksson - 1 april 2009 09:05

Jag tänker inte skriva flera rader om vad som kan tänkas lura brallorna av mig idag.
JAG VET ATT JAG KOMMER ATT GÅ PÅ DET ÄNDÅ.

Tyvärr är jag ett tacksamt offer för alla som vill skoja. Jag går på allt. So shoot man, shoot!


Också får jag inte glömma att lyssna på Prince med låten "Sometimes it snows in April". En av mina bästaste nostalgilåtar.
Av Sofie Fredriksson - 1 april 2009 09:01

Idag kommer en liten grabb, hans flickvän och hennes kompis och ska gadda sig. 
Jag   är   lite   nervös.
Förra gången gjorde vi Pinhead från Hellraiser och den blev bra. Mycket bra. Så, nu är jag rädd att inte kunna leva upp till nålhuvudets standard. *puh*
Självklart ska jag göra mitt bästa. Om jag inte missminner mig helt så ska han ha Jason med masken. *hoppas*
Vad den söta flickvännen ska göra vet jag inte riktigt heller. Kanske bygger hon vidare på benen?


           Här ser han ju riktigt snäller ut! ;)  Nerlagd tid ca 6 timmar.

                Här är tjejens ben. Frihandat.. Tog runt 4 timmar.

Ovido - Quiz & Flashcards