Alla inlägg den 29 april 2009

Av Sofie Fredriksson - 29 april 2009 21:57

Jag gör ett tappert (men tillsynes fruktlöst) försök att få till min hårfärg. Redo att ge upp snart känner jag...

Av Sofie Fredriksson - 29 april 2009 19:46


Idag har det blivit lite coverups och tillputs. Kul! =)


    FÖRE                                          
               EFTER


                           Lite text


Favorit i repris. Idag har vi lagt sista handen på Magnus forntida gadd.


Sen vill jag vara lite moraltant och säga så här:
GÅ INTE TILL VILKEN HEMMAPULARE SOM HELST SOM HAR NÅLAR OCH BLÄCK!!!

Vanlig kundfråga en sån här gång: "Vad ska du ha för att greja den?"
Vanligt svar från tatueraren: "WHY?!!!"

Av Sofie Fredriksson - 29 april 2009 19:30

Vad har jag nu gjort?!
Jag var in till Kaola på Balconetten idag. Och vips så har jag skrivit under muntligt för att nu påbörja poledacing. Tjo hopp, då var det alltså dags. Nu kan jag inte dra mig ur, för då blir min blivande danskompis ledsen.
Imogon ringer jag bruden i Ljusne och grejar dealen!

Av Sofie Fredriksson - 29 april 2009 19:30

Jonny är ute och leker med sin dödsföraktande nya leksak (aka crossen).

Mitt hår har antagit kulören pippigult. Varför påbörjade jag detta med avfärgning??

Jag är, trots min totala avsaknad av acceptans, pollenallergiker. Det är bara att inse. 3-1 till Gud igen. Grattis.

Max har fått tillbaka datorn med WOW inplanterat i. Tack Urban säger vi.

Sandra gör sin sista dag i studion. Tråkigt.

The Rookie Lars har påbörjat sin tredje gadd idag. Ser bra ut.

Lillen somnade utan problem för en stund sen. Trött kille det där!


Och så en gullig bild bara för att pigga upp mig själv:

Nick och Maggan gosar.

Ovido - Quiz & Flashcards