Alla inlägg den 15 april 2009

Av Sofie Fredriksson - 15 april 2009 21:56

Jobbet har traskat på i sakta mak idag. Inte mycket att förfäras över, och gott är väl det.

Gårdagens jobb:


En del av dagens jobb:



Vad gäller jobbet har jag hemskans goda nyheter denna onsdag.
Tidigare idag ringde en kille och sökte tattoo-plats hos mig. Och ja, att döma av det jag såg så verkar han duktig, jäkligt duktig! Jag håller alla tummar och hoppas på det bästa. Vore ju skönt men lite draghjälp så att vi kan minska köerna, eller hur?
 Och imorgon är Sandra "hemma" igen. Välkommen tillbaka får man väl säga. =)

Hemma är allt lugna gatan med.
En lugn morgon, snällaste barnen i världen, bilen går bra, lite väl kallt ute (nu igen), trevliga grannar, stor frukost.,alla fötter fungerar, bästa jobbtröjan nytvättat och väldoftande. Med andra ord en bra dag!
Jonny håller på att klämma fast de sista klinkerplattorna på toa nere, sen ska det visst fogas.
Grabbarna kommer att bli mycket glada när toaletten fungerar igen, för det är inte kul att gå upp på övervåningen mitt i natten när man är liten pojke och är aningen mörkrädd ibland.


Max och Kean kramas. Ingen alien i sikte alltså, ha ha!

Ovido - Quiz & Flashcards