Alla inlägg den 22 april 2009

Av Sofie Fredriksson - 22 april 2009 22:25

Kanske jag är dum nu. Men jag har tackat nej till att komma ner till Norrköping och infinna mig på Svenska tatueringsmässan. Men Norrköping är en fin stad, och visst, det vore kul att vara med på ett hörn.
Men jag har bara inte energi till det just nu. OCH - jag vill hellre vara med fröna och mannen, känner att jag behöver det just nu.
Förlåt...

Av Sofie Fredriksson - 22 april 2009 20:32

...har jag inte kommit för sent till jobbet
...har jag fått en rejäl lunchpaus med rejäl, reko mat (sallad med bulgur) till lunch
...har jag gjort mitt livs största frihand asian style
...har jag kommit hem innan hela huset sover
...fick jag återigen middagen serverad och klar vid hemkomst
...funderar jag över livets vara och icke vara
...har jag tampats med oro över nästa besök hos ögondoktorn. Övervann rädslan för denna gången
...har jag inte haft ont i kolan
...har jag hunnit krama alla barnen femton gånger om
...har jag hunnit krama mannen i mitt liv en hel gång (än så länge)
...har jag tillåtit Jonny att inhandla cross (ja, det krävs mitt tillstånd här hemma, ha ha) och därmed satt en spik i hans kista (ingen kul tanke alls)
...har jag inte ätit godis

Och till helgen lovar Sandra att det blir varmt. Ska man våga tro att det äntligen ska komma värme?? *längta bigtime*

Av Sofie Fredriksson - 22 april 2009 20:21

Idag har det haglat gaddningar igen. Roliga ena har det varit också, jag är så lycklig!

Zpidermorsans senaste (känd från Färjan). Om någon vecka får lilla spindeln åka båt den med


Född i skytten, hobby skytte. Bra val av gadd =)


Upprit på ben innan gaddning. Frihand med andra ord.

Halvfärdig. Nästa sittning väntas färg.

Ovido - Quiz & Flashcards