Alla inlägg den 3 april 2009

Av Sofie Fredriksson - 3 april 2009 20:58

Min favoritsida (förutom den här så klart) har gjorts om å det grövsta. Och bra som bara den blev det!! Men.... nu kan jag inte hitta eller förstå något... *surläpp* Kika in ni med och se på http://www.gaddad.se
Jag har världens mest genomtänkta alias på den communityn: Tjockisen. Ja, skratta ni bara.
Jag gick med där när jag var gravid med lilleman, och insåg inte att jag en dag pluppar ut lillen och i bästa fall tappar en par valross-kilon.
Men, gjort är gjort. Och Anders har fixat en sju jäkla sida, det är i alla fall ett som är säkert!! =)

Av Sofie Fredriksson - 3 april 2009 19:56

Kean har fått en ny vagn. Den gamla brakade ihop igår eftermiddag när vi skulle på långpromenad.
Nu står istället en ny Cresent-sulky och väntar i garaget =) Det är en av mycket få saker som vi har köpt till honom som faktiskt är i nyskick, för det mesta har han fått begagnat. Men det känns skönt att köpa något rejält, för vi går ju en hel del...
Max var i Gävle på bowlingtävling igår kväll. Första matchen vann deras lag stort, andra förlorade de tyvärr.
Nick spanar efter ny cykel så till den milda grad att han var en kvarts millimeter ifrån att köpa en som var på tok för liten för honom. Han är ju rätt lång, mitt lilla trollbus.

Själv är jag tröttare än ett gammalt ök, men det blir ju så när man har jobbat fem långa, hektiska dagar. Tack gode gud att man har ett jobb att gå till ändå =)

Dagens jobb blev:


         Som ni förstår är det minnestatueringar det handlar om.

Jonny hälsar att det inte är Gud som ska tillåta en till kisse i huset utan han - Jonny him self alltså. Jo men kyss mig va?!

Ovido - Quiz & Flashcards