Direktlänk till inlägg 4 april 2009

Jag ber om ursäkt...

Av Sofie Fredriksson - 4 april 2009 00:55

...om jag har sårat någon. Jag vet mycket väl att det finns helt underbara sköterskor och kanske en och annan toppenläkare som tycker att jag är orättvis i föregående inlägg om vårt sjukhus. Ta för all del illa upp  endast om du känner att du är värd den kritiken.
Jag drar inte alla över en kam, så omogen är jag inte. Jag vet att det är flertalet sköterskor och läkare som skippar rast och kortar lunch för att tala om för lilla tant Agda för 100e gången den veckan att värk i stortån inte är dödligt och inte kräver medicinering.
'
Jag är bara heligt, pissigt förbannad, det är vi många som är i dagsläget.

Vart fanken går då våra skatteslantar? Till politikernas plånböcker och deras luncher på Statt?
Till "jättefina" rondeller med konstverk som endast används som toalett av a-lagarna och krogens gäster vid sen timme på dygnet? Till kompetenta lärare i våra barns skolor?

Inte vet jag, jag bara spekulerar jag...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Fredriksson - 20 juni 2009 16:22

Vad tycker ni? Ska jag återgå till denna sidan bloggande istället för nya? Jag börjar inse att gräset inte var direkt grönare på andra sidan. Med facit i hand så var det ett betonggetto jag begav mig till.*suckar* Jag får helt enkelt göra så att ja...

Av Sofie Fredriksson - 18 juni 2009 20:55

  Hoppas ni hänger med mig än, trots att jag bytt adress. Nu hittar ni mig på http://www.tatueringsfia.se   See you! =)) ...

Av Sofie Fredriksson - 16 juni 2009 23:51

Nu har jag en ny bloggsida. Samma gamla nördiga jag, samma gamla bilder och tugg, men inte samma hjärna längre dock för den har nu brunnit upp. Jag förstår absolut inget av den nya sidan och börjar så smått ångra mig mucho biggo. Vad ska en egen dom...

Av Sofie Fredriksson - 16 juni 2009 21:44

Idag har jag inte fått några korkade elaka meddelanden i mobilen eller sura samtal av någe slag. (Det kostar att ligga på topp ser ni). Folk har visat sig från sin bästa sida, och det tackar vi för. Nice! Fortsätt så gott folk. Ett gammalt ordspråk j...

Av Sofie Fredriksson - 16 juni 2009 21:38

Idag har vi (observera ordet vi) gjort detta på studion:Två delfiner som kramas. I bakrunden skymtar man hälsingebocken. Barnens namn i modern tappning. =) Och här kommer det *trumvirvel* Lärlingen LasseLitens alster idag. The Boss är sååå stolt! ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards