Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Sofie Fredriksson - 28 mars 2009 15:29

Fy faen vilket gött väder vi har idag. (Jag är svenne, och då får man kommentera vädret).
Men kladdet till trots så gick jag både till och från jobbet denna lördag, och det känns faktiskt ok. Men - vilken oskön kondis jag har!!! Måste ta tag  i den biten. En annan gång.

Idag har jag åstadkommit detta:
         

En liten, superpillig text blev det också innan jag avslutade dagen helt. Och tack Fredde för sällskapet och de uppfriskande livsåskådningarna. ;)

Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att leta Ålandskryssning till mig och grabbarna (vi ska ta en tur själva tänkte jag) och sen ska vi bara gosa och mysa. Kan hända att jag smäller i mig tio kilo lösgotta i ren självömkan över att värmen aldrig infinner sig  nån gång...

Imorgon är det gokart som gäller, i bästa fall kommer vi hem med alla ben och armar i behåll...

Ovido - Quiz & Flashcards