Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Sofie Fredriksson - 23 mars 2009 22:04

Inte min senaste arbetsdag idag, men den fick duga. Det har varit en rätt kul dag med härliga jobb och snön yrandes utanför fönstret. Jag gillar ju inte kyla så mycket, men snö är vackert! =)
Detta är dagens skörd av blod och smärta:

Kjells rygg börjar se något ut för världen. Många timmar har vi lagt ner, och fler blir det!

 
En liten fjäril.

Barnnamn i annorlunda tappning.

Av Sofie Fredriksson - 23 mars 2009 09:05

Guds gåva till mig måste vara rågflingan. Hur gott som helst och användbart till mycket. *smaska*

I helgen har det ringt på min arbetsmobil både lördagkväll (ihärdigt ska tilläggas) och söndag. När jag inte svarar ringer det igen och igen och igen...
Och vad tycker Fia om det? Tja, nöt på du bara, jag ser fram emot att få ha dig i stolen sen...
Vad fanken är det för fel på folk? Bara för att man har en mobil kopplad till sig så behöver man inte ringa alla möjliga tider till den, eller? Är det så akut så att någon kroppsdel håller på att förruttnar så är jag fel instans att ringa till. Prova akuten.
Inget kan vara så akut så att man måste nöringa till mig på min fritid. Är det så illa så du inte kan hålla dig så skicka ett sms för bövelen!

Nu sitter jag här och kladdar med frukostgröten och sjunger tributer till flingorna som guppar runt i skålen. Nej, jag har inte knarkat, jag bara älskar min frukost! =)

Ovido - Quiz & Flashcards