Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Sofie Fredriksson - 24 mars 2009 21:04

Jag har ätit semlor idag. Två stycken. Nej, det är inte bra för figuren, men kom igen! Semlor...Mmmmm...
Kunde inte hjälpa, det är ett beroende, så imorse köpte jag tre härliga artär-kloggare, och sparar en till imorgon. *planera finurligt*
Idag har jag haft en hel kvarts rast, så jag tycker jag var värd lite belöning. Tyvärr uteblev lunchen helt, men ProViva och nötter fungerar det med när det är brått. =)
   


Och eftersom jag varit så extraduktig idag så tog jag en JinTai sushi på hemvägen med. =)
Imorgon ska jag försöka komma ikapp med lite bokföring. Tyvärr är det som så att huvudet bara går på autopilot när jag avslutat min arbetsdag. Och ska man bokföra, ja då måste man vara åtminstone lite alert. Jag är inte alert. Alls. På långa vägar.
Att sitta många timmar och tatuera med absolut fokus gör underverk med degklumpen mellan öronen. Den slutar fungera. Toppen...
Ovido - Quiz & Flashcards