Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Sofie Fredriksson - 10 mars 2009 23:10

Här är lite bilder på min "gamla" hund Mio. Han bor nu med före detta dagmamman, nuvarande "mamman" Lena och hennes dotter Izzy. Kolla in hur sött det blir när deras katt Zippo hittar Mio i sin korg....
Vad gör du i min korg?

   Vad gör du i MIN korg?!

Prova att samsas
  Vi provar att samsas...

Zzzzz...
  Inte så dumt, kan funka. Zzzzz..... 

 

Av Sofie Fredriksson - 10 mars 2009 20:58

Nu har jag äntligen fått tummen ur och fixat en ny kamera. Oooh, jag är glad för det!

Nu har jag provat ladda upp lite bilder. Lägger ut dem så ni kan se =)

Lodjur tillägnat kundens mor   Tiger i snö
   Lodjur gjort igår                                              
                           Springande lejon gjort idag



Nick och lortis-Kean innan kvällstvätten

Ovido - Quiz & Flashcards