Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Sofie Fredriksson - 11 mars 2009 22:40

Här är två och en halv av mina älsklingar. Max ville inte vara med...


Av Sofie Fredriksson - 11 mars 2009 22:36

*arg människa skriver*

Jag gillar fortfarande INTE Länsförsäkringar! Det spelar ingen roll att bankkillen Lars var lugn, harmonisk, tillmötesgående och pedagogisk. För nu står problem nr 2 för dörren och flämtar:
Det går inte att betala räkningar från den jäkla sidan heller...
Försöker jag så står det att jag måste ha en säkerhetsdosa. Och vad ligger vid min sida?
Jo, en dosa. Fungerar (till viss del tydligen) gör den också, för jag loggade in med den. Men betala räkningar - NIX!
Behöver jag säga att jag suckar??

Av Sofie Fredriksson - 11 mars 2009 12:13

Just nu är jag hemma på lunch och sällskapar min förstfödde som ligger hemma sjuk idag. Snön yr utanför fönstret och vi börjar nog tycka att det kanske möjligen kunde vara dags för lite vår snart... Men visst, en riktigt vit vinter är helt toppen det med. Men ändå... värme.... Please??


Ovido - Quiz & Flashcards