Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Sofie Fredriksson - 14 mars 2009 19:32

Vi sitter just nu och tittar på svt2, en kanal man inte slår på i första taget - åtminstone inte tidigare. Nu är det minsann annorlunda! Ni som inte har sett det här programmet, kika genast! Det är "Ett annat sätt att leva" jag skriver om.
När vi ser en del av programmen slås man av hur idiotiska och avtrubbade vi är i vår värld. Vi tar inte hand om varken varandra eller om vår tillvaro, men de naturfolk de visar är verkligen fantastiska! Rekommenderas å det grövsta!! =)

Min arbetsdag har varit ack så ostressig idag. Förkylningen börjar ge med sig, halleluuuulja! Så, jag har bara tagit det lugnt på jobbet, dvs ritat, städat, plockat och donat på lite med sånt man inte hinner annars om dagarna. Idag hade jag god hjälp av Nicke, som assisterade mig i både sterilrum och studio. Tack gubben! =)

På eftermiddan hade vi lite besök här hemma av Jonas och Agnes. Kean har lite respekt för damer än, men det tinade upp lite när de delade gurkbitar, ha ha.


Ovido - Quiz & Flashcards