Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Sofie Fredriksson - 27 mars 2009 19:50

Jag hade lovat mig själv att inte vara sne denna afton. Tyvärr fick jag ett mindre roligt samtal (sånt som brukar hända när jag har det för gött) på eftermiddan. Kan bara säga en sak: Vissa människor borde ha stryk the old fashion way.
Jag röstar ännu på ett införande av ättestupan.



Har nu återigen fått provsmak på att de som snackar skit med dig snackar om dig.


Av Sofie Fredriksson - 27 mars 2009 19:48

Idag har jag klarat av en hel del *bankar mig på bröstet och flinar*
Jag har fixat bokföring, ekonomisnack med banken (på banken), handlat, tvättat bilen, varit på Systemet, handlat upp halva Lillis underbara Smakeri, lagat middag (inte snabbmat), städat av, diskat, hängt tvätt, tagit långtur med glada vovvar, hämtat Kean, hämtat paket till Jonny, tankat upp bilen, tittat på film med ungarna och softat lite. Inte illa alls! =) 


 
            Lea och Maggie på skogstur i blåsten 

 
                   Kean kör med självservering... 

 
Nicke är schysst och drar runt Kean så mamman får anrätta middagen.

Av Sofie Fredriksson - 27 mars 2009 12:11

Gud är en hård sak att förhandla med. Nu när jag är klar för promenad, vad händer?
Solen går i moln och det blåser som fan helt plötsligt. Tack!

Av Sofie Fredriksson - 27 mars 2009 12:10

Hejdå bokföringsprogram. Hello promenad med jyckarna i solen! =)



Jag fixade det!!! Bokföring avklarad, jag kan knappt tro det!!! Å inga fel heller, ooooh!!

Av Sofie Fredriksson - 27 mars 2009 09:30

Inget fredagsmysande här inte. Er tatuerare ska *ryser till* BOKFÖRA hela dagen.
Och senaste händelsen i mitt liv blir denna:
                 
Jag spiller ut helig Dr Pepper över alla papper som ska bokföras, stora hunden försöker sno smörgåsarna, datorn blir alldeles klibbig, mitt huvud hotar att sprängas, lilla hunden försöker äta upp min enda levande krukväxt, jag hittar inte miniräknaren, och en försäljarjäkel ringer å tjötar mitt uppe i allt. Lovely!
Jag är van att tappa och spilla, jag är van att hundarna försöker ta min mat ibland, jag är van att torka upp, jag är van vid att försäljare ringer. Men ta mig fan inte allt på samma gång va?! Please?
Gud och jag har något otalt idag (med) men jag är fast besluten att gå segrande ur striden. SÅ DET SÅ!

Av Sofie Fredriksson - 27 mars 2009 09:29

Här är lite nytt från mig:





By the way! Zimone och Frida -hoppas ni får det riktigt gött på Cypern... Inte nå avis jag e!! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards