Alla inlägg under februari 2009

Av Sofie Fredriksson - 1 februari 2009 21:15

Detta inlägg skrevs igår kväll, men datorn var dum så jag fick inte lägga in det då. Gör det nu istället, så låtsas att det ännu är lördag när ni läser!

Glömde lägga in dagens jobb, men gör det nu istället. Första kunden för dagen hade glömt att han hade bokat tid.
Som tur var kunde en av "återbudarna" komma på studs =) Gissa vad han heter?
Gotiskt på underarm
Tydligen driver jag maken till vansinne snart. Jag har fått veta att jag inte bör befinna mig i samma utrymme som honom när han tapetserar eller målar. Why?
Jaa, jag är för kinkig och petig säger han. Men om det felar en trefjärdedels millimeter så ser jag det som min medborgerliga plikt att upplysa honom om det. Jag är uppenbart en ren mardröm, men det gör mig inget. Jag är van.
Själv tycker jag att jag hjälper till! ;)
Så här ser trappan ut nästan klar:
Nästan klart!  
     Lite kvar att hänga.

Ovido - Quiz & Flashcards