Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Sofie Fredriksson - 25 februari 2009 21:40

En något bättre dag har det varit idag än det kändes som igår.
Skjutsa lilla mormor gick bra, handla gick bra (mormor satt kvar i bilen och vilade), jag är redo att köra igång med piercing NU om jag vill - all set, styrkte mig med sushi till lunch, och det har kommit in en del bokningar trots allt. Sålt lite piercingsmycken har jag också gjort. =)
I morse pratade jag med en annan tjej som har företag sedan länge tillbaka, och hon satt värre till än mig. På något sätt kändes det tröstande att det finns fler som har det knapert denna månad, jäkla februari!! >=(
Grabbarna mår bra, förutom lillen som varit hemma med ont i lilla magen tillsammans med pappan som också har ont i den inte lika lilla magen. Förhoppningsvis är han/de kryare imorgon, för nu börjar familjen Fredriksson/Mattbäck få nog av sjukdom... 
Så i natt tänker jag sova gott hoppas jag. Natten som var blev det en par timmars sömn bara, så jag har lite att ta igen *jäspar käkarna ur led* 
Nu ska jag dricka té och natta sen  - kanske! 
  
Roligt jobb igår. Humla-makeover =)

 
Roligt jobb idag =)

Ovido - Quiz & Flashcards