Alla inlägg under maj 2009

Av Sofie Fredriksson - 16 maj 2009 21:14

Jag har ont. Överallt mest om jag kunde beskriva.
Gårdagens korta träningspass hos Diana i Ljusne tog knäcken på större delen av mina muskelgrupper. Men sällan har jag varit så glad att jag har sån värk i kroppen! Det betyder ju att jag har gjort något bra med min blekfeta uppenbarelse.
Den lilla "prova-på-kursen" var helt fantastisk, ja bättre  än fantastisk. Ännu bättre känns det idag. Tänk att jag nästan missade detta heliga tillfälle till träningsvärk grande. ;)

Av Sofie Fredriksson - 15 maj 2009 23:52

Hörselkoll på Sussis Hörselharmoni. Jag hör inte dåligt. Hm... Bara stressöron enligt min kontrollant.
Jobba jobba. idag har det varit en bra dag på jobbet. Tack till alla goa kunder! =)
Handla, hem och göra middag, äta middag. Idag blev det tacos på grabbarnas begäran. Kean har lärt sig att skopa upp köttfärs på nachochips och få in allt i munnen utan spill.
Poledancing. Idag var det premiär. Det behövdes inte många minuter för att inse att Diana är en fantastisk ledare och att denna "träning" är bland det roligaste och mest utvecklande man kan pyssla med. Nu hoppas jag bara att min satans handled håller, för detta vill jag absolut fortsätta med!
Film, jordgubbar och nötter. Ett perfekt sätt att avsluta kvällen på!

Av Sofie Fredriksson - 15 maj 2009 23:51

Imorgon kommer La Månripa upp och gaddar sig!! =)


Av Sofie Fredriksson - 15 maj 2009 23:51

Dagen jobb ser ut så här (så när som på en ifyllning):


Från skiss till färdig!


Färdigställd efter en längre tids läkning.

Av Sofie Fredriksson - 15 maj 2009 18:21

Nu, om så där en tio minuter, ska jag iväg på poledancing. Iiiih! Jag är nervös faktiskt. Men det ska bli så kul. Hoppas verkligen att det inte är inställt, men då borde de väl ha hört av sig... *klura*

Av Sofie Fredriksson - 14 maj 2009 22:50

Dagens jobb:


Före och efter påbygg.


Idag har vi kommit en bit till med firren. En sittning kvar!

Av Sofie Fredriksson - 14 maj 2009 20:16

Jag är så trött och så sur och grinig just nu. Jäkla ledvärk som vägrar ge med sig *morra*


Av Sofie Fredriksson - 13 maj 2009 22:59

Lille nakis mår gott. Väldans gott mår han till och med.
Han har hittat nya roligaste leksaken: Maggans svans. Hon godkänner än så länge, han är ju liten. Men en vacker dag här kommer hans små klor att ha växt sig större och vassare. Får se vad Maggot säger då.... ;)


Jag hänger på! Attans stark liten krabat, denne nakenfis.

Ovido - Quiz & Flashcards