Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Sofie Fredriksson - 4 maj 2009 22:44

Jonny ringde nyss ut mig till garaget, och vet ni vad??? Jag fick hjälpa till att skruva på crossen. Oh la laaa.
Tror att det var framgafflarna vi förlängde eller nåt sånt. Jag kommer att bevara detta härliga ljuva (men något kalla, jag hade bara tofflor å kvällsstassen på mig) på den bästaste platsen i mitt hjärta *lallar runt totalt*

Av Sofie Fredriksson - 4 maj 2009 22:40


Idag har vi gjort mr Idol stolt, då ett av hans absoluta fan har gjort en lika tatuering som han har, på samma ställe faktiskt. Härligt med sann beundran ;)


Le originale. Kanske en lite oklar bild, men tatueringen syns i alla fall.


Vår variant av Billys melonbrutta. ;)

I övrigt har det varit en lite seg och deppig dag på jobbet. Fan, det är ju måndag och det regnar. Till råga på allt hoppade en av mina sladdar (man ska inte köpa billigt Kina-skit) ur fästet till pluggen. Mindre uppskattat.
Gud plockar någon poäng idag med då... Slit det med hälsan farbror, jag är en hämndlysten, tävlingsinriktad jäkel jag med! ;)

Av Sofie Fredriksson - 4 maj 2009 22:08

Maggan har fått nytt regnställ:



Ja, jag vet att den kan verka en smula överdrivet. Men hon är liten, hon är svart och hon syns inte för förbipasserande om hon inte har reflexer på sig. Kombon regnställ och reflexer verkade vettig när jag inhandlade kreationen.

Av Sofie Fredriksson - 4 maj 2009 22:08


Vi grillade igår. Eller var det sprayade med vattenflaska mest vi gjorde egentligen ;)


Surprise!! Morsan får en dos kallvatten.... Spana in den ogenerade glädjen i sonens ansikte, ha ha.


Max fixar biffen (och tomaten).


Nick är söt och plockar gullvivor till mig =)


Jonny softar och snackar med vår goa granne Stenne.





Ovido - Quiz & Flashcards