Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Sofie Fredriksson - 21 maj 2009 14:19

Maken kom hem från jobb nyss. Jo, han har jobbat idag. Duktig karl minsann!
Nu står han och moppar golven. Jag sitter kvar i vår säng och glor på nätet. Jag är en usel fru...

Av Sofie Fredriksson - 21 maj 2009 12:29

Mitt mål för helgen är att försöka slita Malin i riktning mot Söders härliga vitlöksrestaurang *smaska*
I bästa fall går hon på min fint. Jag ska göra allt i min makt för att försöka få ett redigt mål mat där, om jag så ska bli ledbruten på kuppen! ;)
Om mitt minne inte sviker mig så hade Malin samma planer för mig, fast hennes planer inkluderar nog inte Bröderna Olssons är jag rädd. Hm... Två starka viljor som drar åt olika men ändå lika håll... Kan bli en spännande helg!!

Av Sofie Fredriksson - 21 maj 2009 12:26

Uj, så lugnt det är idag. Och jag tänker fortsätta låta dagen vara lugn.
Jag, grabbarna och hundarna tog en liten march imorse och kollade på en häst som står en lagom promenad bort. Kean har nu lärt sig ordet toto. =)

Jonny var dödligt slut när han och Max kom hem från Stockholm igår (till sist). Max var fortfarande uppe i varv  men lyckades somna ändå på nåt sätt. Min goa förstfödde hade köpt present till båda sina yngre bröder i bl.a Gamla Stan. Kean fick ett halsband med en sköldpadda och Nick fick en vikingadolk. Han är bra snäll den killen!

Nu sitter jag här i vår säng och är lite glad att vi hann komma in under tak innan regnattacken kom. I och för sig dör man inte av regn, men jag ogillar att bli dyngsur. Ännu mer ogillar jag när Kean och hundarna blir dyngsura, det blir så livat och så mycket städa då, ha ha.

Ovido - Quiz & Flashcards