Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Sofie Fredriksson - 16 maj 2009 21:30

Det har visat sig vara en mycket go och duktig kisse, den lille Heinz. Inte en enda gång har det hänt någon "olycka" inne, han går bara på lådan. Vilken kille!!
Ny favoritsovplats är i Keans nallefotölj.


Av Sofie Fredriksson - 16 maj 2009 21:30

Lillen har intagit platsen som stolt förste tvättare av pappas fina cross.








Av Sofie Fredriksson - 16 maj 2009 21:15

Idag har den kära Månripan varit upp och gaddat sig hos mig.
Detta är vad vi har ägnat dagen åt (ligger lite i oordnig dock):


Nr ett: Älgen, ripan och spiralerna.


Nr fyra: Mönster av en hjort. Jag personligen härleder detta till Avalons dimmor och fruktbarhetsjakten. Vad den betyder för Månripan låter jag henne berätta själv. =)


Nr två: Tillputs av korpen.

Tyvärr glömde klantFia att ta en bild av gadd nr tre som vi körde idag. Får greja in den vid annat tillfälle.

Av Sofie Fredriksson - 16 maj 2009 21:14

Jag har ont. Överallt mest om jag kunde beskriva.
Gårdagens korta träningspass hos Diana i Ljusne tog knäcken på större delen av mina muskelgrupper. Men sällan har jag varit så glad att jag har sån värk i kroppen! Det betyder ju att jag har gjort något bra med min blekfeta uppenbarelse.
Den lilla "prova-på-kursen" var helt fantastisk, ja bättre  än fantastisk. Ännu bättre känns det idag. Tänk att jag nästan missade detta heliga tillfälle till träningsvärk grande. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards