Direktlänk till inlägg 22 maj 2009

Tattoos idag

Av Sofie Fredriksson - 22 maj 2009 20:20

Intensiv dag idag, puh!

Gadd nr ett:

Japp, ni har sett den förut. Idag putsade vi på hela en sväng till för att ge den lite mer tryck. =)
 

Gadd nr två:

En clown av den mindre goda sorten. Fyra timmar låg den stackaren, och än är vi inte färdiga. Minst en timme kvar av vånda... ;)

Gadd nr tre:

Porträtt av två katter.

Nu gör jag helg. Imorgon tänker jag vara ledig, det har gjort mig förtjänt av. Vid tio imorgon bär det av till huvudstaden, jag är lite nervös...

 
 
Itqvinnan

Itqvinnan

22 maj 2009 23:28

Snygga gaddningar. Jag har två stycken tatueringar en vädur och en delfin på vardera armen och snart så blir det min tredje på skuldran en gaddning av min hund..

http://itqvinnan.bloggagratis.se

 
susansnusan

susansnusan

23 maj 2009 20:41

Snyggt!!...riktigt snyggt!!:-))
Jag är en fegis..skulle vilja men vågar inte..nästa år kanske;-))

http://susansnusan.bloggagratis.se

 
Angelica

Angelica

24 maj 2009 04:11

Kanon fint =)

http://blge.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Chilla

26 maj 2009 21:27

OjOj så fin !!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Fredriksson - 20 juni 2009 16:22

Vad tycker ni? Ska jag återgå till denna sidan bloggande istället för nya? Jag börjar inse att gräset inte var direkt grönare på andra sidan. Med facit i hand så var det ett betonggetto jag begav mig till.*suckar* Jag får helt enkelt göra så att ja...

Av Sofie Fredriksson - 18 juni 2009 20:55

  Hoppas ni hänger med mig än, trots att jag bytt adress. Nu hittar ni mig på http://www.tatueringsfia.se   See you! =)) ...

Av Sofie Fredriksson - 16 juni 2009 23:51

Nu har jag en ny bloggsida. Samma gamla nördiga jag, samma gamla bilder och tugg, men inte samma hjärna längre dock för den har nu brunnit upp. Jag förstår absolut inget av den nya sidan och börjar så smått ångra mig mucho biggo. Vad ska en egen dom...

Av Sofie Fredriksson - 16 juni 2009 21:44

Idag har jag inte fått några korkade elaka meddelanden i mobilen eller sura samtal av någe slag. (Det kostar att ligga på topp ser ni). Folk har visat sig från sin bästa sida, och det tackar vi för. Nice! Fortsätt så gott folk. Ett gammalt ordspråk j...

Av Sofie Fredriksson - 16 juni 2009 21:38

Idag har vi (observera ordet vi) gjort detta på studion:Två delfiner som kramas. I bakrunden skymtar man hälsingebocken. Barnens namn i modern tappning. =) Och här kommer det *trumvirvel* Lärlingen LasseLitens alster idag. The Boss är sååå stolt! ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards